torstai 14. elokuuta 2014

Raskaat päivät vaativat raskaita painoja


Viime päivät irtisanoutumiseni jälkeen ovat olleet käsittämättömän raskaita. Menemättä yksityiskohtiin olen saanut osakseni oivan lastillisen lantaa.



Shitstormeissa on se ikävä puoli, että ne vievät kaiken energian. Elämänpiiri kiristyy ja kaikki voima tuntuu hupenevan vain tolpillaan pysymiseen. En yleensä menetä ruokahaluani tai yöuniani vastoinkäymisten edessä, mutta aamupuuro ei ole uponnut ja yöllä olen laskenut lampaita, jotka eivät vain lopu.

Tänään keräsin itseni. Kävin erään kuntosaliketjun työhaastattelussa, joka meni olosuhteisiin nähden hienosti. Tapasin uuden personal training asiakkaan, jonka kanssa teimme sopimuksen vuoden mittaisesta yhteistyöstä. Ja päivän päätteeksi suuntasin salille purkamaan viime päivien pettymykseni rautaan - ja kyllä tekikin hyvää. Kaiken henkisen sekavuuden keskellä, painojen nostelu on parhaimmillaan äärimmäisen meditatiivista.


Jos tästä viikosta jotain jää käteen niin se on tämä: Mä olen tehnyt päätökseni ja seison sen takana suoraselkäisenä ja taipumatta. Mulla on oikeus valita itse, mitä elämässäni haluan. Mä saan muuttaa mieltäni ja kääntää kurssia. Mä en ole luovuttanut vaan aloittanut uutta. Ja oh boy, odottakaahan, kun pääsen kunnolla vauhtiin! 

Pus,
Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti